تیزر تبلیغاتی مولتی باند - سیگراف

تیزر تبلیغاتی مولتی باند

تیزر سه بعدی موشن گرافیک

موشن گرافیک سه بعدی مولتی باند

تیزر تبلیغاتی مولتی باند (نام محصول) به سفارش شرکتی به نام DKpharma کانادا درخواست شد و پیام آن معرفی لاین درمانی اسکالپ می باشد که شامل گروهی از محصولات درمانی می باشد روند ساخت تیزر تبلیغاتی مولتی باند از ابتدا با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از سمت مشتری آغاز شد اطلاعاتی مانند کاربری لاین محصولی، بازار هدف، مشخصات مشتریان هدف (پرسونا مشتری)، پیام مورد نظر و… در ادامه با طراحی سناریوهای مختلف و استوری برد کار رو ادامه دادم و پس از تایید آن از سوی کارفرما پروژه ساخت تیزر تبلیغاتی مولتی باند وارد فاز اجرایی شد که شامل مدلینگ سه بعدی محصولات، مدلینگ سه بعدی محیطی (برگ اوکالیپتوس و یخ)، متریالدهی و نورپردازی ادامه پیدا کرد. با توجه به مدیومهای مورد نظر جهت انتشار (کانالهای توزیع) تنظیمات انجام داده شد و رندر اولیه با تایید نهایی از سوی کارفرما وارد مرحله نهایی یعنی پست پروداکشن (Post Production) شد. در انتها نریشن و صداگذاری در نرم افزارهای ادوبی آدیشن و ادوبی پریمیر پرو به این تیزر موشن گرافیک اضافه گردید.

نرم افزارهای مورد استفاده در این پروژه شامل سینما فوردی، پریمیر پرو، افتر افکت، فتوشاپ و ادوبی آدیشن می باشد و چیزی حدود 20 روز زمان برای تولید آن صرف شد.

scalp-therapy-01
scalp-therapy-02
scalp-therapy-03

Softwares

Cinema 4D
Cinema 4D
Octane Renderer
Octane Renderer
Adobe After Effects
Adobe After Effects
Adobe Premiere Pro
Adobe Premiere Pro
Adobe Photoshop
Adobe Photoshop

اگر تصمیم دارید سطح کیفی تجارت خود را به شکل حرفه ای و جدی ارتقا دهید، فرم زیر را که شامل اطلاعاتی در مورد پروژه شماست پر کنید تا درخواستتان بررسی و نتیجه آن در مدت کوتاهی به شما اعلام شود

فرم درخواست پروژه