کسب درآمد از NFT ? - سیگراف

کسب درآمد از NFT ?

Podcast-cover-nft

این سوال که چطور برخی افراد از طریق تبدیل کارهای هنری خودشون به صورت NFT به درآمد بالایی میرسند سوالی هست که ممکنه گوشه ذهن شما باشه، در این پادکست ده دقیقه ای در وب سایت سیگراف می خوام با هم بررسی کنیم که به عنوان یک گرافیست و یا تری دی آرتیست آیا امکان کسب درآمد از طریق NFT وجود داره یا خیر و اینکه چجوری می تونیم وارد بازار کار ان اف تی ها بشیم و درآمد کسب کنیم

در ادامه از دو زاویه دید این موضوع رو بررسی خواهیم کرد یعنی یک بار از نگاه خود شما به عنوان هنرمند و یکبار از زاویه دید مشتریان ان اف تی که چجوری می شه که اونها تصمیم به خریدن و یا نخریدن محصول هنری شما می شن.

معروف ترین وب سایت هایی که می تونید تو اونها به فروش کارهاتون بپردازین در این پادکست معرفی خواهیم کرد و روش های جذب خریداران رو از زاویه دید بازاریابی برای محصولات ان اف تی بررسی می کنیم .

به صورت کلی در این پادکست شما یاد می گیرین چجوری کاراتونو بفروشی و راهای فروش رو بررسی خواهیم کرد. در ادامه خیلی خوشحال می شم نظر خودتونو در رابطه با این پادکست پایین همین صفحه بزارید و اگر گرافیست هستید و یا تری دی آرتیست و تجربه ای در زمینه فروش NFT دارید خوشحال می شم تجربیات خودتونو با من و دیگران در میون بگزارید . در انتها اگر به موضوعات مربوط به مارکت های خارجی و راههای کسب درآمد از طریق نرم افزارهای گرافیکی علاقه مندین حتما در پایین کامنت فراموش نشه (:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ثبت شده

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.