بازار کار سینمافوردی - سیگراف

بازار کار سینمافوردی

Podcast seegraph

سینمافوردی، رسیدن به منبع درآمد بیش از حد !

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که علاقه مند به دنیای سه بعدی، انیمیشن سازی، بازی سازی و یا صنعت سینما و جلوه های ویژه هستید ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که آینده شغلی چنین تخصصی در داخل و یا خارج از کشور چگونه است؟ از همه مهمتر آنکه درآمد شغلی آن بگونه ای خواهد بود که آینده شما را به عنوان یک شغل پر درآمد تضمین کند؟ اینها سوالات مهمی هستند که ممکن است شما نیز همانطور که من سالها قبل از شروع در ذهن داشتم از خود پرسیده باشید.

در این مقاله قصد دارم نتیجه چندین سال تجربه خودم را در این زمینه با شما به اشتراک بگزارم و در ادامه با بررسی بازارهای نرم افزارهایی مثل سینما فوردی در داخل و خارج و همچنین روند بازار پاسخی مناسب به آن بدهم.

تولید محتوا؟

تقریبا در یک دهه گذشته کلمه ای به نام “تولید محتوا” جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و با بررسی روند جستجو این کلمه در گوگل از سال 2006 تا به امروز متوجه رشد بسیار بالای آن خواهیم شد.

آمار جستجو گوگل ترند کلمه “بازاریابی محتوا” از 2006 تا 2022

منظور از محتوا پیامی است که به شکلهای مختلفی مانند متن، عکس، ویدیو، فایل صوتی، انیمیشن، موشن گرافیک، بازی های ویدیویی و… تولید می شوند و در اختیار عموم قرار می گیرد.

تقریبا تمامی شرکت ها و کمپانی های بزرگ و کوچک دنیا برای معرفی خود و یا فروش کالا و خدماتشان نیازمند تولید محتوا هستند به شکلی که هر یک برای پیشی گرفتن از دیگری و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند.

amazon sample

در این بین هر کسی که بتواند با کیفیت ترین محتوا را تولید کند می تواند توجه بیشتری را به خود جلب کرده و پیروز میدان شود، بله درست حدث زدید. اینجا همانجایی است که داشتن یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای، عکس و یا یک انیمیشن حرفه ای می تواند به آنها کمک کند تا بتوانند در میان میلیونها محتوایی که روزانه در دنیا منتشر می شوند قد علم کنند و متمایز دیده شوند. پس میتوان گفت شما با کسب مهارت در این زمینه وارد بازاری خواهید شد که شرکتها، کمپانیها و تمامی وب سایت ها و فروشندگان آنلاین تشنه آن هستند. بطور مثال تقریبا اکثر شرکتهایی که در وب سایت آمازون، علی بابا و یا یوتیوب محصولات و خدماتشان را معرفی و یا به فروش می رسانند از تصاویر و یا ویدیوهای سه بعدی استفاده می کنند. در ایران نیز برندهای مطرحی مانند چیتوز، دی جی کالا، سان استار و… از این نوع ویدیوها و تصاویر انیمیشنی و سه بعدی برای معرفی کالا و خدماتشان استفاده می کنند.

نویسنده : احسان طبسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های ثبت شده

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.